اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۰۶۳۲

ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می‌جنگیم تا لیگ برتری شویم

ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می‌جنگیم تا لیگ برتری شویم
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد معادله صعود به لیگ برتر را پیچیده دانست و گفت او و شاگردانش برای صعود به این رقابت‌ها خواهند جنگید.
۱۵:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

عبدالله ویسی درباره پیروزی تیمش برابر رایکای بابل گفت: بعد از بازی با آرمان گهر، خیلی خوب توانستیم ریکاوری کنیم و خودمان را آماده بازی با رایکا کردیم. می‌دانستیم بازی آسانی نداریم و باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم تا روند خوب گذشته را ادامه دهیم. ما در مجموع فوتبال هوشمندانه‌ای را انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنم که در این موقعیت حساس سه امتیازی باارزش گرفتیم.

وی همچنین در مورد نتایج خوب خیبر در نیم‌فصل دوم و اینکه تیمش در پایان هفته بیست‌وپنجم به رده ششم صعود کرده است، تصریح کرد: ما در نیم‌فصل دوم هدف‌گذاری جدیدی را برای خودمان ترسیم کردیم و از لحاظ امتیازگیری در نیم‌فصل دوم هم در صدر جدول قرار داریم. خوشبختانه جو تیم خوب است و باید از مدیران باشگاه هم تشکر کنم که آرامش خوبی را در تیم ایجاد کرده‌اند. همینطور از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند تا یک کار مهم و بزرگ را انجام دهیم.

ویسی راجع به اختلاف شش امتیازی تیمش با صدر جدول و اینکه چقدر نسبت به صعود تیمش به لیگ برتر خوش‌بین است، اظهار داشت: صعود به لیگ برتر اصلاً آسان نیست، نه برای ما و نه برای تیم‌های دیگر. شما می‌بینید که 10 تیم دنبال صعود به لیگ برتر هستند و فاصله امتیازها هم طوری است که همه امیدوارند. معادله صعود در این شرایط پیچیده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ولی اتفاق مثبت برای تیم ما این است که روند خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ دارند.

سرمربی خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: دوست داریم هواداران خیبر را خوشحال کنیم و مسئله مهم این است که در بازی‌های بعدی باید بیشتر تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما بابت نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل دوم نباید مغرور شویم، چون هنوز کار اصلی باقی مانده و نتیجه گرفتن در بازی‌های باقیمانده بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/ 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین